"סיכנו חיים ללא מורא": כתב אישום כנגד 4 המתפרעים בשגב שלום

    אליהו גרין No Comments on "סיכנו חיים ללא מורא": כתב אישום כנגד 4 המתפרעים בשגב שלום

    הארבעה השתתפו בהתפרעויות והפרות סדר אלימות בשגב שלום בעקבות נטיעות קק"ל, וכשהם רעולי פנים, ידו אבנים וצמיגים בוערים לעבר שוטרים וניידות המשטרה וזרקו בקת"בים לעבר נקודת המשטרה. במהלך האירועים, ידו הנאשמים אבנים לעבר רכבו של עיתונאי והציתו את הרכב

    שגב שלום צילום: Miriam Alster/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד 4 נאשמים, תושבי שגב שלום, אשר השתתפו בהתפרעויות והפרות סדר אלימות בשגב שלום בעקבות נטיעות קק"ל, וכשהם רעולי פנים, ידו אבנים וצמיגים בוערים לעבר שוטרים וניידות המשטרה וזרקו בקת"בים לעבר נקודת המשטרה. במהלך האירועים, ידו הנאשמים אבנים לעבר רכבו של עיתונאי והציתו את הרכב, וכן אחד הנאשמים ידה אבן לעברו של העיתונאי, מתוך מניע לאומני- אידאולוגי.

    כתב האישום מייחס לכלל הנאשמים- מהראן אבו עדרה (20), בילאל אבו גליון (20), קארם בן טאלב קאדי (19) וישמעאל אלקאדי (20), ביצוע עבירות של התפרעות, עבירות נשק, נסיון הצתה, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות, מעשי פזיזות או רשלנות, ועוד.

    בנוסף, נאשם 3 מואשם במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, לחוק המאבק בטרור וגניבה.

    נאשמים נוספים מואשמים בנוסף, כל אחד לפי חלקו, בביצוע עבירות של תקיפה סתם, היזק בזדון, הצתה, עבירות נשק, ירי מנשק חם, יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה, חבלה במזיד לרכב ועבירות נוספות.

    הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

    בבקשת המעצר ציינה עו"ד אירה ויימן קריקון, כי הנאשמים "יום אחרי יום יצאו להשתתף בהפרות סדר המוניות וביצעו מגוון עבירות חמורות ביותר כלפי אזרחים וכלפי שוטרים, תוך סיכון חיי אדם, הריסת רכוש והפגנת חוסר מוחלט של מורא הדין ואנשי אכיפת החוק".



    0 תגובות